1. | Domácí kino | Ostrouchov / Belko |
2. | Nikdy nic nebylo | Ostrouchov / Belko |
3. | Jak zmírnit děs | Ostrouchov / Belko |
4. | Dáma s čápem | Ostrouchov / Belko |
5. | Majonéza, hrábě | Kalina / Belko |
6. | Romeo a Julietta | Kalina / Belko |
7. | Příbuzný | Ostrouchov / Belko |
8. | Velká láska | Ostrouchov / Belko |
9. | Hoří! | Kalina / Belko |
10. | Chicago 1933 | Kalina / Belko |
11. | Jsem tady cizí | Ostrouchov / Belko |
12. | Noviny | Kalina / Belko |
13. | Pohádka | Ostrouchov / Belko |
14. | Pochyby | Kalina / Belko |
15. | Part Of Making Love | Kalina / Ostrouchov |
STO ZVÍŘAT:
Jana Jelínková – zpěv
Petr Ostrouchov – zpěv, kytara, klávesy, baskytara, perkuse, cistra, niněra, grumle
Jan Kalina – zpěv, bicí
Tomáš Belko – tenor saxofon
Tomáš Krček – bicí, perkuse, zpěv
Wilco Versteeg – baskytara
Vlastimil Bičík – klávesy
Jiří Hanzlík – alt, baryton a bas saxofon, klarinet
Martin Líska – trombon
Michal Lamač – trubka
HOSTÉ:
Ota Klempíř – zpěv (13)
Alena Průchová, Olga Škrancová – zpěv (1, 2, 5, 9, 11, 15)
Petr Koláček – flétna (4, 6, 8, 10), šalmaj a zobcová flétna (13)
Helena Koláčková – housle (13)
Milan Cimfe – programování (12, 15), perkuse (7), zpěv (8)
Petr Kovanda – programování (13)
Smyčcový orchestr (4, 5, 8, 14, 15)
producent Petr Ostrouchov
mix Milan Cimfe
nahrávka Petr Kovanda
zvuk a mix: SONO Recording Studios, Nouzov, CZ, duben – červenec 2004
mastering: Andy Baldwin @ Metropolis Studios, London, GBR, červenec – srpen 2004
výkonní producenti: Petr Ostrouchov a Jan Kalina
obal: Mikuláš Macháček a Aleš Najbrt
LIDOVÉ NOVINY Petr Vizina 9.12.2004
Přiznám se, že nejsem velkým příznivcem v současnosti tak oblíbeného stylu ska. O to příjemnější bylo překvapení z alba Nikdy nic nebylo desetičlenné kapely Sto zvířat. V minulém desetiletí pilně koncertovali doma i za mořem, poslední roky se však zdálo, že už ničím nemohou překvapit a každá další deska už bude jen variací těch předchozích. Respekt k "otcům zakladatelům" českého ska, to ano, ale jak dál? "Zvířata" se však utrhla z řetězu stylové pravověrnosti, a výsledkem je výtečná popová deska, kterou si původně učitelský spolek nahrál za své peníze a vydal na vlastní značce Animal Records.Kytarista a producent Petr Ostrouchov tu využívá svých zkušeností filmového skladatele a spolu s bubeníkem Janem Kalinou jemně dávkují dechy i smyčce v hravých a nápaditě aranžovaných skladbách. Textař Tomáš Belko a zpěvačka Jana Jelínková se tu, přinejmenším ve skladbách Dáma s čápem a Jak zmírnit děs, postarali o jedny z nejlepších domácích skladeb roku. Není tedy divu, že posluchači pražského Rádia 1 druhou z nich ihned po odvysílání postrčili rovnou do čela hitparády.
MUSICZONE Přemek Vaněk 8.11.2004
Nové album "Nikdy nic nebylo" je o poznaní různorodější než minulé "Ty vole na základní škole". Najdete tu jak pomalejší balady tak energičtější písně. Album je vynikající syntézou instrumentálně precizně provedených chytlavých melodií a opravdu výtečných textů. Ne, není to přehnané. Tomáš Belko tenorsaxofonista a textař zvířecího ansámblu odvedl téměř bezchybnou práci a osobně bych doporučil většině autorů z české obce textařské, aby si našla čas a alespoň jednou si toto cd poslechla.
Každý song je krásný příběh a opravdu všechny stojí za poslech. Zdá se, že kapela dospívá a v některé písních jsou texty podány tak věrohodně, že nevíte zda jde o nadsázku nebo ne! Když jsem si například poprvé poslechl "Dámu s čápem", tak jsem podvědomě přemýšlel, zda by opravdu Jana Jelínková chtěla žít s čápem. Nemusíte být ani estét, ani milovník poezie, aby ve zvířecích zpívaných příbězích objevili skrytou poetiku. Dále je jistě zapotřebí zmínit píseň nazvanou "Pohádka", ve které se naše kapela odvážila dosti nevídané věci a totiž spojení ska a rapu. Abych byl upřímný při prvním poslechu to na mě působila zvláštně až rušivě (přeci jenom ta píseň je taková klidná a melodická a nejednou se bez varovaní úplně změní), stačil však ještě jeden poslech a přišel jsem to mu na chuť.
Moc bych nedal za to, že takové "Pochyby" jsou věnované manželkám, milenkám, či přítelkyním, případně láskám mužského pohlaví. Také povedený kousek. Avšak textově je podle mého názoru nejsilnější "Jak zmírnit děs", pojednávající o lásce ženy a muže, který si zrovna prochází krizí středního věku. Dovolím si malou citaci: "Dýchej zhluboka, nehty si nekousej. Dej si víno, to bude v pořádku. Postel je široká, pustím tě na kousek. Hlavně vůbec nemysli na matku." Opravdu vtipná píseň, na které se dá nejlépe demonstrovat aktuálnost textů. Holt vědí o čem zpívají, to si dnes zase tolik skupin říci nemůže (a nemyslím kvůli tomu, že se jejich vokální projev nedá nazvat zpěvem :-)).
Nejdete zde samozřejmě také temperamentnější věci, které z většiny dostaly Zvířata tam, kde jsou dnes. "Chicago 1933" nebo titulní "Nikdy nic nebylo" - typičtí to zástupci zmiňované sorty písní. Netřeba dodávat, že jde též o songy velice zdařilé.
Celkem zde najdete 15 písní, z nichž můžeme počítat jen 14, protože patnáctá bonusovka "Part Of Making Love" je "jen" "Majonéza, hrábě" s anglickým textem. Celková stopáž se vyšplhala na slušných 57 minut.
Kapela ušla dosti dlouhou cestu od posledního alba. Výrazně zlepšili aranžmá písní (k čemuž přispěla i spousta hostů) a instrumentálně si opět o něco polepšili (na albu najdete sólo naprosté většiny užitých nástrojů).
Texty jsem už snad vychválil dost, takže abych to své plkání nějak zakončil, tak máte před sebou podle mého názoru nejlepší české cd roku 2004. Jestli bude další cd ještě lepší než Nikdy nic nebylo, tak budu muset posunout horní hranici hodnocení abych mu zachoval alespoň nějakou objektivitu.
HOUSER 11/2004
Po veleúspěšné desce "Ty vole, na základní škole…" (2002) přichází Sto zvířat s novým albem "Nikdy nic nebylo". A za dva roky se změnilo hodně. Zatímco minulá deska byla složena zejména z prověřených hitovek, čerstvě hýčkané mimino "Nikdy nic nebylo" se narodilo s písničkami ještě nehranými. Veselý ska-zvěřinec zřejmě na své cestě od alba k albu hodně zažil a usadil se u nově tryskajícího pramene. CD totiž odkrývá nové, rozhodně nečekané polohy.
Album má tři vrstvy - ska, dumky a disko. Překypuje množstvím nálad. Ač se některé písně drží oblíbeného "zvířecího" stylu - mixu ska a reggae (např. titulní skladba), na albu je překvapivě více intimně laděných písní. Větší prostor má klavír - jazzový v intimních polohách, soulový v tanečních skladbách. Zvláštním fenoménem kapely jsou texty a některé jsou opravdu tak povedené, až naskakuje husí kůže. Za všechny zmíním intimní skladbu Dáma s čápem. Text o naději v beznaději podtrhuje dumavá aranž se symfonickým orchestrem a strohý zpěv Jany Jelínkové. Protipólem k takovýmto skladbám jsou ty nečekané - např. skvostně zahraná oldschoolová píseň "Majonéza, hrábě", která má ještě hrubější anglický remix. Basový groove, smyčcové smyčky a dechová sekce ala 80. léta. Neholduje-li posluchač muzice Earth Wind & Fire, bude si na retro pecku zvykat dlouho, ale otrlé ucho soulového posluchače tento počin potěší. Navíc disku o vyznání devianta snad odpustí i zarytý pankáč. Deska je plná dobrých počinů, které ovšem pro skalního fanouška mohou působit kontroverzně - jak již zmíněné retro, tak např. šestiminutová skladba "Velká láska", která svou rozmáchlostí trošku nudí. Zvěřinec se zkrátka rozrostl nejen fakticky na podiu, ale i obrazně - jestliže minulé CD bylo plné šelem a koní, pak novým CD se k nim připojují Tom s Jerrym a Kačeři z Kačerova. Jen tak dál!
REPORT Jan Ernest 10/2004
Sto zvířat lze brát jako stádo humorných čapek, černožlutých sak a jednoduchých ska popěvků. Současnost je mnohem bohatší.
Ve zhojněné sestavě se Sto zvířat představilo už na předchozí desce Ty vole, na základní škole, ovšem teprve teď vykročilo stádo zcela koordinovaně k novým žírným pastvinám. Čerstvá nahrávka hlavně překvapuje množstvím nálad, přičemž v nečekaně výrazném poměru jsou zastoupeny písně poněkud intimnějšího charakteru. Titulní skladba, známá čtenářům Reportu z CD v minulém čísle, je vlastně tradičně skočná hitovka v rytmu ska a nelze ji brát jako bezvýhradně reprezentativní ukázku. Poslechněte si proto alespoň úžasnou Dámu s čápem a dostane se vám fascinujícího pohledu na odvrácenou stranu zvířecího světa. Mrazivá slova o marné, ale o to vytrvalejší naději v neméně mrazivém podání zpěvačky Jany Jelínkové v refrénu působivě přiživuje filmově rozmáchlý symfonický orchestr a než skladbu zakončí jímavé sólo na trubku, slabší povahy už dávno otírají oči kapesníkem, aniž by měly čas přemýšlet o dokonalé souhře formy a obsahu. Mimochodem, textař Tomáš Belko podal na téhle desce životní výkon a snad nikdy názorněji nepředvedl, že zvládne mnohem víc než jen vymyslet absurdní pointu. Nebudu obsáhle jmenovat další vyvedené momenty a raději vzpomenu ty, kde se otevírá prostor k diskusi. Bude to stručnější. Šestiminutový opus Velká láska možná po pár posleších přestane díky své délce působit tak zábavně, ale příběh, který je jejím tématem, si stejně zaslouží odvyprávět v celé epické šíři. Chvíli je třeba si zvykat na diskotékové retro Majonéza, hrábě. Bizarní vyznání devianta si ovšem o podobné hudební prostředí přímo říká. Navíc je tu působivá exhibice dechové sekce, která svádí k úvahám, proč Zvířata v bookletu kromě Oty Klempíře či členů Gothart coby hosty neuvedla i Tower of Power, když už jim zaplatila cestu přes oceán. Jako relativně postradatelný se tak nakonec jeví jen závěrečný remix Part of Making Love (čili poangličtělá, ještě dusavější Majonéza), který se ze ZOO zaběhl až příliš daleko. Slušelo by mu to spíš jako bonusu na samostatně vydaném singlu.
Bylo by hloupé tvrdit, že Nikdy nic nebylo je nejlepší nahrávkou souboru, protože i ty starší nepostrádají kouzlo. Rozhodně je nejvyzrálejší a nejdotaženější. To, co po Zvířatech zůstává, se skutečně hodí i k jiným účelům, než je pěstování žampiónů.
DOMÁCÍ KINO
když je film na konci pustím ho zpátky zacouváš do dveří pak budík uspí nás déšť padá do mraků a v hlavě jsou zmatky den začne večeří pozpátku běží čas pozpátku běží čas film jede pozpátku míč běží do schodů já s kytkou za tebou jdu plnej rozpaků z rozvalin vstává dům příchody z odchodů v tom filmu rychle jsou listí je z tabáku všechno jako film se vrací z louží vstávaj sněhuláci ptáci k nám couvaj z daleka a čínský jídlo zaštěká na stromy zas listí padá a ty mi říkáš mám tě ráda a ty zas říkáš mám tě ráda ze střepů okna jsou mou zradu necítíš cáry z mejch dopisů skládaj se do stránek z chodníku zmrzlina do ruky skočí ti vrátíš ji v cukrárně a drobný dostaneš a drobný dostaneš pozpátku spolu jdem po nočním nábřeží nejdřív je důsledek a potom příčina znova se milujem čas náhle neběží a pak tě potkávám náš film začíná
NIKDY NIC NEBYLO
nikdy jsi nebyla a naše seznámení proběhlo má milá před kinem, který není nepil jsem tequilu a ne, že bych se šklebil netlačil na pilu v tom baru, kterej nebyl nikdy jsem neříkal kolik mě čeká slávy nehrála muzika ze který jsem se dávil nechtěl jsem na závěr ti vyblejt celej život a ztratit charakter a všechno oběživo nebylo nic já jen kdybys měla chvíli můžem si někam sednout nebylo nic pár let jsme spolu nemluvili a předtím taky ani jednou nikdy nic nebylo noc jako horská dráha vsadím se o kilo že prostě nejsi, drahá je to jen chiméra a žádný, že jsem brečel a měl jsem hysterák ty už mi neutečeš scénář se nekoná my dva ho nenapsali a někdo místo nás prázdnej papír spálil nic není, ani já ani tvý zlatý oči jen jsme šli na biják co nikdo nenatočil nikdy jsi nebyla a naše seznámení proběhlo má milá před kinem, který není nic není, ani já ani tvý zlatý oči jen jsme šli na biják co nikdo nenatočil
JAK ZMÍRNIT DĚS
jak zmírnit děs v duši nejistého chlapíka jak ztlumit hrůzu, s níž se potýká jak zmírnit jeho děs, když se zbaběle krčí v nohách postele? jak zmírnit děs v duši nejistého chlapíka jak mu říct: všechno, co chceš podnikat v koupelně potupně, sám, nahý, nesmělý dělej se mnou v posteli vždyť si říká že vypadám jak opice můj plat je nízký, aspoň prozatím co když jsem léty vypad´ z kondice co když si myslí, že jí zaplatím dýchej zhluboka nehty si nekousej dej si víno to bude v pořádku postel je široká pustím tě na kousek hlavně vůbec nemysli na matku jak zmírnit děs v duši nejistého chlapíka jak ztlumit zmatek, který jím proniká řekni mu třeba, aby se uvolnil voníš, i když nevoní jak zmírnit děs v duši nejistého chlapíka který se dlouho s nikým nestýkal a teď se třese, tváří se nešťastně řekni: jsi prostě úžasnej
DÁMA S ČÁPEM
až budu končit, až budu mít za pár postavím si past a do ní chytím čápa už se vidím, jak ho krmím cukrem a skořicí jak pomalu nabírám diamanty na lžíci a dávám mu je s chlebem a ze stropu tma kape chci bejt stará dáma, která žije s čápem při naší svatbě budu stát vedle mě čáp a lidi kolem a celá obloha se bude opírat o moje francouzský hole až bude po všem, doufám, že to chápeš chci bejt stará dáma, která žije s čápem už se vidím, jak se oba oblíknem do peří a jak můj čáp v rodinným stříbru večeří a potom pijem likér a všude voní parfém chci bejt stará dáma, která žije s čápem
MAJONÉZA, HRÁBĚ
jsem v lásce trochu staromódní už je čas abych něco podnik mám tvoje fotky doma po všech zdech špendlíky pod nehet a rychlej dech jsi moje holka mám celou dobu dobrej pocit zatímco čekám na záchodcích a zase mám zrcátko na tyči snad se ti romantika nepříčí to k lásce patří víš tyhle věci jsou pro mě svatý proto mám vzduchovku a hodně vaty kastrůlky, drát a těsto listový už jenom čekám, až tě oslovím jsem trochu stydlín to prostě patří k milování hudba a bledý svíce který svítěj slabě to prostě patří k milování gumová rukavice majonéza, hrábě
ROMEO A JULIETTA
baličům doutníků předčítám už léta v balírně doutníků Romeo a Julietta jen jednou za měsíc čtu Romea a Julii čtu klidně, pomalu ze sklenice upíjím čtu příběh o lásce, co končí v okamžiku kterou pak baliči balí do doutníků baličům doutníků předčítám už léta v balírně doutníků Romeo a Julietta ve vzduchu zavoní ten cit, prudký a čistý jako cit pro doutník vybrat správné listy pro vůni, pro tu chuť, pro to ať dobře hoří jak doutník hořící i láska mizí v kouři baličům doutníků předčítám už léta v balírně doutníků Romeo a Julietta čtu příběh o lásce a oni oči klopí a večer po práci spolu jdem se opít pro krásu, která vždy jak ten dým pomíjí jen jednou za měsíc čtu Romea a Julii baličům doutníků předčítám už léta v balírně doutníků Romeo a Julietta
PŘÍBUZNÝ
neděle ráno snídaně za chvíli tetička a strýček a v parku běhá hejno dětí slepice kdákaj cirkulárka zakvílí v televizi hrajou českej film a proto smutno nebude ti a maso už se vaří takhle to máš rád příbuzný a důvod proč jsme si blízký je prostý: jsme jedný krve příbuzný jinak bych musel to vzdát příbuzný vracet se do rodný vísky je po stý jak napoprvé příbuzný vy jste můj důvod se smát něco tě trápí někdo tě pomluví tetička a strýček jen u nich najdeš pochopení oni tě chápou a tak s tebou promluví na dlani ti svoje srdce daj a potom řeknou: to nic není a máš chuť znovu začít na všechny se smát
VELKÁ LÁSKA
stíny a skleničky tančily po zdech a pak se platilo, bylo dost pozdě holce, co zbyla, jsem řek, jak to chodí jestli chceš kousek tě doprovodím proč ne šli jsme a mlčeli, já jí moc neznal na nebi svítila jediná hvězda a potom řekla no tak už jsme tady já řek čau a pak se otočil zády a šel jenomže ona mi říká bejt tebou nechodím nikam je poslední duben a věř mi to holka jako já sama bejt nesmí bylo to divný, tak tichá a přitom zvala mě k sobě, já řek je mi líto nejsi můj typ, vážně musíš to chápat zkus nějak jinak si pořídit chlapa tak čau prej: ty se vrátíš a divně se smála po chvíli hrozná věc se mnou se stala dost těžko na to se hledají slova cejtil jsem že musím někam se schovat a hned bylo to trapný a jediná cesta když tolik se ti chce uprostřed města zkoušej se průjezdy v poslední chvíli jenomže všechny už zamčený byly no fakt na čele pot, člověk strašně se stydí dělat to někde, kde procházej lidi jediný vrata šly otevřít, k tomu byly to právě ty k jejímu domu ach jo protože ona mi říká bejt tebou nechodím nikam je poslední duben a věř mi to holka jako já sama bejt nesmí na dvorku krčím se za haldou suti v poslední chvíli a to bylo krutý slyším hlasy a klíče jak chrastí někdo zamk´ a já byl uvnitř jak v pasti co teď zamčený vrata a úniku není marně se rozhlížím, jen holý stěny a tak se stalo, co nikdy bych neřek musel jsem zaklepat na její dveře no fuj žijeme spolu a jak to tak vidím je trochu jiná než ostatní lidi dokáže ovládnout celý mý tělo hlavně že ve mně zas něco se dělo proč ne láska ta dokáže vážně psí kusy a když je velká to člověk pak musí a to je osud mě tichýho kluka přiznám se - nemám to moc ve svejch rukách to ne protože ona mi říká bejt tebou nechodím nikam je poslední duben a věř mi to holka jako já sama bejt nesmí
HOŘÍ!
všichni chlapi v tomhle městě byli právě v posteli všechny ženský v tomhle městě zrovna tiše brečely někdo vstal a pak měl záchvat zimnice někdo se říz o ledový ostří měsíce všechny děti v tomhle městě toulaly se nazdařbůh všichni lidi v tomhle městě vydejchali všechen vzduch někdo chtěl někam jít a nevěděl kam někdo poznal tolik lidí že byl radši sám hoří, jen mý srdce hoří hoří, jen mý vlasy hoří hoří, jen má kůže hoří hoří, jen mý tělo hoří modrej soumrak v tomhle městě kytky v parku spolykal všechny cesty v tomhle městě vedly rovnou do nikam co tu pak smysl má někdo se jen ptal někdo přitom tiše zívnul a někdo se smál hoří, jen mý srdce hoří hoří, jen mý vlasy hoří hoří, jen má kůže hoří hoří, jen mý ruce hoří hoří, jen mý řasy hoří hoří, jen mý nohy hoří hoří, jen mý tělo hoří
CHICAGO 1933
víš, jak to má těžký řadovej mafián víkendy a noci a přesčasy pro svůj klan víš a ty platy, moh´ bys mít vaty víc když něco zvoráš, tak nemáš zhola nic náboje si platíš a lízing na svůj vůz kníry, břitvy, nájem i bouchačky, to je hnus víš a ty platy, moh´ bys mít vaty víc a když jsi blbec, tak nemáš vůbec nic víš, jak špatně pouští z kvádra čerstvá krev čím dál v horších cenách a každej je tvůj šéf víš a ty platy, moh´ bys mít vaty víc když něco zvoráš, tak nemáš zhola nic víš hochu, v podsvětí pistole, mačety, injekce, provazy, roubíky zaplať si sám víš hochu, v podsvětí furt plať si sám já měl radši zůstat dýler šampónů přídavky na děti víš, a ty platy, moh´ bys mít vaty víc a když jsi blbec, tak nemáš vůbec nic
JSEM TADY CIZÍ
jsem tady cizí já ještě špatně mluvit vím proč všichni mizí jak jen se někde objevím jsem tady cizí a sešitý z různých zdechlých těl mám srdce ryzí proč zrůdu Frankenstein by chtěl? proč jsem tak jiný učím se pojmy od lidí jsou plni špíny jenže svou špínu nevidí možná jsem krásný a všichni druzí ohyzdní možná já básník a nebo budu za víc dní Kdo jsem a co tu hledám proč zrůdný jsem až běda k čemu je tohle celé jsem omyl stvořitele
NOVINKY
můj brácha je starší víc než bys mu řek´ můžu po něm nosit snad všechno kromě slipů a ponožek jen boty má větší tak o tři čísla dá se to řešit musím si je vystlat novinama s fůrou dobrejch zpráv ségra to je koule ségra je jak sud můžu po ní pouze podědit pár natáček do vlasů jen boty má menší tak o tři čísla po mně je nosí musí si je vystlat novinama s fůrou dobrejch zpráv a skvělejch nápadů, no prostě super můj brácha ví to, ví ten ví, co dobrý je a tak sako má vínový a já nosím ho až pak máma koupí kabát jó, to jsem moc rád starší brácha teď ho bude tahat za pár let musí mi ho dát má to prej tak bejt a tak mu to přeju můžou mě zakrejt o to víc mě hřejou noviny, co posouvaj svět dál
POHÁDKA
ten princ už od dětství měl štěstí a ne malý tři němý sudičky mu u kolíbky stály nebejt ten mráz a pak že bloudil v černym lese čtyřicet kašpárků ať jeho rakev nese ten princ žil v pohodlí a byl zavalen city šlehačkou, podlostí a spoustou senility nebejt tý vichřice, co zřídka zažije se čtyřicet kašpárků ať jeho rakev nese sám pan král Pitomec ho krmil dobrou radou jak prachy vydělat a taky jak se kradou kdyby se neuřval tím věčným: Bože, kde jsem? čtyřicet kašpárků ať jeho rakev nese je to jako sedět na žhavejch kamenech je to jako kačera nakopat do biskupa a pak biskupa nakopat do kačera srnky dneska neběháme, neběháme jeleny vykukujem zajíce a střílíme na prince a potom ho položíme na máry, na máry a všechno, co řeknem, bude: kecy prdy beďary! ten princ žil pro jedno: vzít meč a zabít draka jenomže začal pít a léta se jen flákal a potom čert ho vzal, tak děti radujte se čtyřicet kašpárků ať jeho rakev nese
POCHYBY
co je to s tebou takhle po ránu copak máš pochyby o mý lásce nebo ses dozvěděla o tom mejdanu jak jsem jen v trenýrkách a prasečí masce po domě tančil s hadicí od hydrantu a vypil čtyři láhve vína a všechny dveře jsem vysadil z pantů a pak jsem sjížděl schody na peřinách? co je to s tebou takhle po ránu copak máš pochyby o mým citu nebo ses dozvěděla o tom mejdanu s těma Slovenkama ve svatým Vítu jak jsem tam zpíval a hlídač nás prudil a jak ten farář mával pěstí a pak jsem šňupal a pak jsem se vzbudil jen v kančí kůži v centru Budapešti snad něco neklape v našem vztahu možná máš vůči mně nějaký výtky začínáš střílet už od výtahu a kulky zarejvaj se do omítky co je to s tebou takhle k snídani tvý ranní nálady zas mě zklamou nebo ses dozvěděla o tom líbání s tou tlustou blondýnou před tvojí mámou byl to jen pozdrav, rozumíš u večeře přece se nebudeme hlídat je to jen ségra, co jsem ti o ní neřek a proto tady se mnou snídá
PART OF MAKING LOVE
I think I am an old fashioned lover There are new techniques I should discover I´ve got your pictures all around my place I´m breathing fast when pricking nails under nails You are my baby I always get a great feeling you see When I am waiting on the "double u.c." Ive got a little mirror on a pole I hope you get the romance of it all It´s part of love, girl I´ve got all we need for a nice life honey Air gun and cotton wool and white plush bunny These precious props are on my bedroom shelf What´s left to do is introduce myself I´m quite a shy guy Its all a part of making love, babe Soft music, candle light, two glasses on the table Its all a part of making love, babe Rubber gloves, mayonnaise and rake or Im unable